Examen

 
 
 
Hej!
Det var ett tag sen jag skrev här. Har ju nästan glömt bort bloggen ju och håller för det mesta till på insagram där jag försöker uppdatera ganska så flitigt (@photobyjs). Men jag tänkte att det är ju ganska kul att blogga ändå och se tillbaka på allt en har gjort och få dela med sig av sin vardag till andra. Så nu är det bannimej på tiden att jag skärper mig och börjar blogga på riktigt igen som jag brukade göra. Tänkte ni skulle få se lite vardagsäventyr, behind the scenes och även resultatet av mina fotograferingar.
 
I början av Juni tog jag examen efter två fantastiska år på Fotofagskolen! Jag har verkligen lärt mig så mycket både växt som person, genom att flytta 110 mil hemifrån, lära känna helt nytt underbart folk och utvecklat min stil som fotograf. Sen har jag förstås lärt mig mycket tekniskt också som är behövligt men det viktigaste jag har lärt mig är att reflektera över saker en gör och varför just jag ta de bilderna jag gör. Ja listan kan bli lång på vad jag har lärt mig under de här två åren, men jag tänkte visa ett av mina examensarbete. Jag valde att ta examen i kategorin Modefotografi så vi fick två uppgifter att lösa, den ena var en fashion editorial på location och den andra var fashion editorial i studio. Detta var mitt resultat från location fotograferingen. Det gick väldigt bra och resulterade i att jag fick dubbla A i både sjangervalt och portfolio. Blev så himla glad efter allt slit!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Märta

Underbart fina bilder! Grattis till din examen. :-)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Johanna Stroud

2016-08-05 @ 12:09:17
URL: http://martas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0