Kamilla L

 
Canon 7D // Sigma 30mm 1.4
Model: Kamilla L // Trend models
Styling: Caroline Naustvoll
 
Tre bilder från min senaste fashionserie med Kamilla, temat jag hade var bakgrund i olika färger och en lite dramatisk look. Blev faktiskt för en gångs skull som jag hade tänkt mig, så det var väldigt kul. Imorgon blir det ett nytt äventyr och nya utmaningar, för då ska jag fotografera en fashion editorial åt Caroline (stylisten) och temat ska vara inspererat av John Bender i Breakfast club, på massa häftiga locations. Ska bli så kul och spännande! 

Kommentarer
Postat av: Maria Ekblad

Fint! Kan inte du skriva ett inlägg om när du sökte in till fotoskolan? Typ om hur du tänkte och vilka bilder var det du sökte med? :D

Svar: Tack! Jo det gör jag jättegärna,ska försöka få ihop ett inlägg nu i veckan. :D
Johanna Stroud

2015-05-03 @ 12:55:47
URL: http://dreamsof.se/
Postat av: Maria Ekblad

Åh kul! Det är min dröm att plugga foto! Kom bara fram till det lite sent (precis efter ansökningarna var färdiga i år) men jag ska söka nästa år tänkte jag. :)

2015-05-04 @ 10:16:57
URL: http://dreamsof.se/
Postat av: Rebecca

Jättefina bilder du tar! Gillar naturmotiven! Go girl! Måste bara fråga om en grej.... Den klänningen din modell bär... är helt UNDERBAR! Du har ingen aning om vart den kommer ifrån?? :)

Svar: Åh, tack så mycket! Den är från H&M om jag inte minns fel. :)
Johanna Stroud

2015-06-28 @ 21:04:58
URL: http://elefantlandet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0