Fotografering med Ebba

 
Canon 7D // Sigma 30mm 1.4
 
Jag har inte bloggat på ett tag och har därför inte berättat att jag är hemma på påsklov i Sverige tills på måndag. Så jag försöker njuta så mycket som möjligt nu när jag är hemma. Än sålänge har jag hunnit umgås med min och Pärs familj, gått flera timmar i skogen med min hund, ridit och fiskat, och idag hade jag även en liten fotografering med Ebba igen, så himla kul var det och verkligen en utmaning att ta bra bilder i strålande solsken! 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så snyggt!!! Speciellt sista!! :*

Svar: Tacki Macki! :)
Johanna Stroud

2015-04-04 @ 12:47:15
URL: http://jenniferstroud.blogg.se/
Postat av: Kristina J

Wow!:)Så fina pics!

Svar: Tack Kristina! :)
Johanna Stroud

2015-04-05 @ 18:27:15
Postat av: Maria Ekblad

Snyggt! Gillar speciellt den sista!

Svar: Tack så mycket! :)
Johanna Stroud

2015-04-10 @ 20:30:47
URL: http://dreamsof.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0