Min andra hälft på besök

 
 
 
 
Canon EOS 7D // Canon EFS 15- 85mm 
Denna veckan har jag besök av min andra hälft det vill säga Pär vilket är väldigt roligt. Har saknat honom så mycket!
 
Han ska vara här och hälsar på denna veckan för att se hur jag har det och själv vänja sig lite vid staden. Då han också ska flytta upp hit efter jul. Men än sålänge är han bara hälsa på och då gäller det ju att försöka utnyttja tiden tillsammans på bästa sätt. Så igår åkte vi på en liten utflykt bara några kilometer från lägenheten upp på fjället. Där vi stannade till på nästan vart enda parkeringsplats och bara tittade på den fina utsikten och för att fotografera får som gick och åt längs vägkanten. Så himla fint och mysigt var det! :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så fint!!

2014-09-04 @ 17:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0