Gammalt arkiv

Hej!
De senaste dagarna har jag haft fullt upp med körkortspluggandet och körlektioner och annat stressigt. Så har inte hunnit med bloggen så mycket. Ska verkligen försöka skärpa mig med det för jag tycker ju om att blogga!
 
Men eftersom att jag har haft fullt upp så har jag inte hunnit med att fota så mycket, så jag kollade nyss igenom min externa hårdisk och fann de här bilderna nedanför. Tycker det är så kul att titta tillbaka på gammla bilder och se hur man fotade då och hur man sakta har utvecklats. Det gör så att man blir mer peppad till att fota och utvecklas ännu mer! 
 
Några bilder på Malin som jag knäppte förra året. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

Vackert!

Svar: Tack! :)
Johanna Stroud

2013-11-19 @ 21:46:37
Postat av: Fanny Darling

Åh, älskar detta! Skulle inte du kunna visa i ett inlägg ungefär hur du gör när du redigerar? Vore guld värt ju, älskar dina redigeringar. Vet ju att den här bilden är äldre men ändå <3

Svar: Åh, tack snälla! Jo jag kan nog kanske fixa ett litet redigeringsinlägg senare. :)
Johanna Stroud

2013-11-24 @ 09:02:31
URL: http://fannydarling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0