En helg i bilder

Sov hos Pär i helgen trotts att jag jobbade 9-16 hela helgen. Men jag passade på att försöka njuta så mycket utav sommaren under mina lediga timmar. 
 
Fredag 

Så i fredags efter jobbet åkte vi hem till Pär för att njuta utav våran lediga tid tillsammans. 
 
 
 
 
Vi bestämmde oss för att äta lite gott och grilla. Så Pär skötte grillen medans jag plockade grönsaker från grönsakslandet och gjorde en god sallad. Supergott blev det! Efter vi hade ätit satt vi och pratade om allt och lite till och njöt utav kvällssolen. Fint!
 
 
Lördag

I lördags efter jobbet blev det en liten båttur hos Pär som inkluderade både sol och bad! 
 
 
Vi åkte ut från båtstaden som såg ut som en riktig krokodilnil. 
 
 
 
Och kom ut till en alldeles spegelblank sjö.
 
 
 
Vi åkte vidare till badplatsen i Vederslöv där vi badade en stund. Sedan la vi oss för att sola lite men Pär somnade och låg och snarkade på bryggan! Haha, Så fint! 
 
 
När Pär hade vaknat fortsatte vår båttur till en ö där vi fikade lite, sedan begav vi oss hem när solen började går ner och hade filmmys. En lyckad helg måste jag säga! 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bilderna vid sjön är så fina!

2013-07-16 @ 00:01:27
URL: http://jenniferstroud.blogg.se/
Postat av: C

Underbara sommarbilder!

Svar: Åh, tack så mycket! :)
Johanna Stroud

2013-07-16 @ 13:54:41
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0