Triathlon

Hej!
Denna dagen har varit riktigt konstig... Vaknade vid 6 när jag börjar 12.25, men jag var sjukt pigg så jag kunde inte somna om. Och eftersom att jag började så sent så gick det inga bussar hemma hos mig. (Bor i skogen) Så jag bestämmde mig för att gå 3 km för att hämta cyklen sen cykla till Ryssby, 1,5 mil! Inte så farligt långt men det var rätt jobbigt när det spöregnade och var bara 6 grader varmt. Sen när jag kom till skolan så sprang jag konditionstest på 3 km!
Så jag har haft mitt egna lilla Triathlon i dag, men det konstiga är att jag är inte ett dugg trött! 
 
 
Här är några bilder som jag tog i dag på morgonen innan jag cyklade.
Haha finns nog inget gulligare än kor! Dom är så fula att dom bilr söta! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vicky

men guud så söta.

Svar: Ja visst är dom! :)
None None

2012-10-12 @ 12:56:03
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0