Rhododendron

Hej! 
Det var några dagar sen jag skrev här sist. Har haft mycket att stå i de senaste dagarna eller snarare de senaste veckorna. Jag har kollat efter skolor,börjat söka skolor, ringt runt och försökt hitta något jobb till sommaren. Har även försökt sätta ihop ett bra portfolio och kollat igenom alla hundra mappar på hårddisken. Samt att jag är i slutet av min körkortsutbildning vilket betyder mycket teoriplugg! Så det har inte hänt så mycket spännande, men förhoppningsvis är jag snart färdig med allt så det blir mer tid till annat.
 
 
Här är iallafall några bilder jag hittade på den externa hårddisken på min fina syster. Från i somras  när vi fotograferade i Huseby bland gigantiska rhododendron. Så fint! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0