Undervattenskamera

 
Idag fick jag en fin liten undervattenskamera på posten. Som jag ska ha med mig till Sardinien imorgon. Hade tänkt att jag skulle ta lite bilder när vi snorklar och så. Jag har aldrig fotat under vatten innan, så nu ikväll kunde jag inte berga mig... Jag hällde upp vatten i en skål och testade fota en ros. Det gick väl sådär då det var rätt svårt att fota i en liten skål, hehe! Men det blir nog bättre när och skarpare bilder i havet, för då är det lättare att se vad man sätter fokus på. Så det blir nog super! 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SÅ coolt!! Ta massor av bilder så vi också få se! Ha det superfint!!

Svar: Jaadå det ska jag! Hehe ja det ska jag ha! :)
Johanna Stroud

2013-08-31 @ 09:30:40
URL: http://jenniferstroud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0