Malmö, stjärnfall och sjukhus...

Hej var ett tag sen jag skrev här. det beror på att jag har haft fullt upp! I helgen hände det rätt mycket grejer. I Fredags åkte jag och Pär till Malmö och sov på ett fint hotell och shoppade. Sen på lördags kvällen när vi kom hem så berättade Jennifer att det skulle vara en massa stjärnfall. Så då gick vi ut och satte oss på en sten ute på våran åker och fotoade stjärnor. Det var verkligen jättefint!
Men sen igår var allt som vanligt först jag var ute och fotade den fina frosten på morgonen. Men några timmar senare fick jag ett kraftigt migränanfall tappade synen i en halvtimme sen blev jag illamående och svimfärdig. Sen fick jag en extrem huvudvärk så det blev nästan svart för ögonen för det gjorde så ont... Så min syster ringde rådgivningen och de sa att vi skulle åka till akuten. Så jag tillbringade hela gårdagen på sjukhus. Blev skallröntgad men som tur var visade det inget farligt. Men jag fick en starkare medicin, sen skulle jag få special hjälp med min migrän. Känns riktigt skönt att jag äntligen får hjälp med det! Har gått så lång tid utan att någon har kunnat hjälpa mig...
Aja nu har jag skrivit en massa! Här iallafall några bilder sen helgen. :)
Jag i Malmö... ;)
Pelle plutt på nån random resturagn ;)
<3
Pär och Pärs stjäl ;) haha
Karlavagnen ^^
Frost på morgonen ^^

Kommentarer
Postat av: jennifer

jättefina bilder!!!

2011-10-10 @ 19:37:49
URL: http://jenniferstroud.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jättefint!! Skönt att du mår bättre nu:)

2011-10-12 @ 17:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0