5 sanningar

 
Här kommer fem sanningar om mig själv så ni lär känna mig lite bättre!
 
1. Jag är halv engelsk, därav mitt efternamn. 
 
2. Jag har drömt om att bli fotograf sen första gången jag höll i en kamera. (mobilkamera)
 
3. Jag är en riktig naturnisse, haha! Jag tycker verkligen om att vara ute i naturen, plocka bär, plocka svamp och gå långa rundor i skogen.
 
4. Jag har dyslexi, och ogillar verkligen allt som har med böcker och mycket text att göra. Men jag önskar att jag kunde sitta ner och läsa en lång bok och tycka om det. 
 
5. Jag har alltid tyckt om att fiska, och ängar mycket utav min fritid till fiske. 
 
 

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

snygg bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Johanna Stroud

2013-04-25 @ 22:16:44
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0