2013 ett hälsosamt år!

Jag har ett nyårslöfte 2013 och det är att jag ska leva ett hälsosammare liv! Jag ska ta tag i träningen ordentligt och framförallt tänka på vad jag proppar i mig. Vill få bättre kondition och bli starkare! Har också bestämt mig för att sova mer och stressa mindre. Tycker jag skötte mig hyfsat bra 2012 men nu sätter jag ribban högre! 
 
 
Här är lite inspirations bilder. Har gått ner ungefär 15 kilo på  1,5 år :)
 
Före                                                                                            Efter
 
                                                                                     
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad duktig du är Johanna! Du borde vara riktigt stolt!:)

2013-01-09 @ 11:55:14
URL: http://evelinarosenlof.blogg.se
Postat av: Michaela

Oh shit, fan va duktig du är!! Bra jobbat :D

2013-01-10 @ 10:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0