Segelflyg

 
 
 
 
 
 
Säkrar fallskärmen, 
 
 
 
I lördags hände något kul! Det var nämligen så att jag och Pär var uttråkade och ville göra något kul och upplyftande, så vi bestämde oss för att vi skulle testa att segelflyga, så vi åkte upp till kronobergshed och anmälde oss till flygning, hehe! Till en början var jag lite nervös och osäker men sen när man väl var uppe i luften och vi hade släppt linan från motorplanet så var det riktigt härligt! Bland det bästa jag har gjort på länge. Det var helt galet fint där uppe och helt tyst då det inte finns någon motor på planet.
 
Jag tyckte att det var så härligt att jag till och med vågade göra loping tre gånger och testa att styra planet helt själv. Så himla härligt var det, en riktig upplevelse! Så jag funderar till och med på att ta ett flygarcertifikat för det var inte sista gången jag flög kan jag ju säga! ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så coolt!!

2013-08-26 @ 19:52:44
URL: http://jenniferstroud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0