Fotoutställing & fisketsdag

Idag var det fisketsdag och jag ställde ut bilder. Jag höll till i ett gammalt såghus som hade en väldigt vacker gammeldags miljö. Det var verkligen väldigt mysigt och fint att ställa ut där. 
 
 
 
 
 
 
Ungefär såhär såg det ut på utställningen! Det kom faktiskt ganska mycket folk så jag hade fullt upp nästan hela dagen, vilket var väldigt kul! 
 
 
 Men jag tog en liten paus emellanåt från utställingen och följde med Pär och Sven (mitt kusinbarn) in i kvarnen och tittade, mysigt!
 
Sedan tittade vi på bin i fönster.
 
 
Vi gick också en liten runda bort till bäcken där det knappt var något vatten så man såg fiskar simma runt i det grunda vattnet, och jag passade på att fota lite spegelbilder på Pär. 
 
Sedan på kvällen när allt var slut blev det mat för alla som varit med och jobbat på fisketsdag, och det serverades öring med potatis och romsås, super gott måste jag säga! 
 
Förövrigt tyckte jag utställningen gick bättre än förväntat, det kom mycket folk och jag blev av med många visitkort. Så det har verkligen var en riktigt rolig och lyckad dag idag! 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad fint det ser ut Johanna!!!:) Önskar så att jag kunde varit där, men hoppas du har fler i framtiden ;)

Svar: Tack! Ja det hade varit kul! Ja det får jag ha när du kommer hem igen hehe :)
Johanna Stroud

2013-08-26 @ 06:03:48
URL: http://evelinarosenlof.devote.se
Postat av: Jennifer

Så fina bilder!! Och så kul att det gick bra! :)

Svar: Tack ja det var riktigt kul! :)
Johanna Stroud

2013-08-26 @ 10:58:06
URL: http://jenniferstroud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0