L.A.

Hej! var ett tagsen jag skrev här. Har haft så mycket annat för mig nu när skolan har börjat. Har börjat träna på medley förfullt nu. Så har inte haft tid till så mycket annat än att plugga och sova! haha Men det är riktigt kul att träna, man mår så himla bra efteråt och det känns som att man får mycket mer energi till att göra andra saker med.
Sen fick jag reda på för någon dagsen att vi ska åka till Los Angeles i sommar! Blev riktigt glad när jag fick reda på det, är riktigt taggad till det nu! Det är runt 35-40 grader varmt där på sommaren, så det blir nog att vara mycket på stranden och ta det lugnt. :)
Här är lite bilder från förra jul när vi var där och hälsade på min bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0