Home sweet home!

Nu är jag hemma i småland igen, inte helt fy skam när man vaknar på morgonen och det är solsken och snö ute här hemma med! haha ;)
Hade en helt underbar vecka i Idre, och jag hade gärna stannat en vecka till!
Här har ni några bilder från min vecka. :)
12 timmars bilfärd dit, men det var det verkligen värt!
När vi kom fram höll solen på att gå ner och lös jättefint över fjällen!
Pär fyllde 20 år på onsdagen!
Det firade vi med att åka skidor i 20 minusgrader och
gå på afterski!
Några random bilder jag tog, btw den sista bilden är på några norskafjäll. ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jättefint! Speciellt bilden på solnedgången! :)

2012-01-29 @ 17:32:34
URL: http://jenniferstroud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0