Helgmys i Långasten!

Tillbringade fredag och lördag hos bästaste Becka! Vi hade jättetrevligt bakade scones, dansade till dålig musik, tittade på stjärnona på Beckas ballkong och klappade Beckas fina highland cattle kor! :D
Jag var duktig och spillde ut en massa mjöl när vi bakade! (y
Både jag och Becka hade våra finaste outfits på oss! ;) Jag körde på det blommiga förklädet haha ;)
Medans Becka körde på helblått! ;) haha
Våra fina scones!
Vi myste framför Tv:n med tända ljus och drack te och åt goda scones! :)
Sedan klappade jag en uppstoppad fasan! :D
Vi kunde inte sova så vi satte oss och kollade på stjärnorna. :)
Dagen därpå gick vi en lång runda...
Haha posa lite till! ;)
Vi gick och klappade Beckas söta kossor! (sånt man gör på landet) ;)
Min favorit haha! Hade jättefina horn... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0