15 November

I dag var jag hos en sjukgymnast för första gången i mitt liv. Han knäckte ut min nacke och rygg och jag fick massage, riktigt skönt men man blev väldigt yr efteråt. Ungefär som när man går till kiropraktorn. Dom gör nästan samma sak. Sen kanske dom har kommit på varför jag bara får ont i huvudet på ena sidan med. Det heter "hortons huvudverk". Och det är att blodkärlen är för små så man inte får upp tillräckligt med  blod upp till hjärnan. Så nu kanske jag ska få medecin som utvidgar kärlen plus att jag ska gå hos sjukgymnasten och till en massör. :)
Känns riktigt bra nu när dom kanske kan sätta en diagnos på det jag har. Så jag kanske blir av med endel av smärtan iaf! :)
Btw här är min pälsjacka som jag köpte i Göteborg.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0