Trevlig resa till Göteborg!

Igår åkte jag och min fina vän Rebecka till Göteborg, på ett litet äventyr. Vi shoppade en massa och åt god mat, mycket lyckat måste jag säga! Sedan när vi skulle åka hem med tåget igen så gick allt bra och så, vi satt och skrattade nästan hela vägen hem. Och jag skojade om att vi skulle köra på ett djur precis innan vi skulle hoppa av så vi skulle få backa tillbaka till Göteborg igen, och självklart kör tåget på en Älg precis innan vi ska hoppa av! Så vi fick sitta och vänta i nästan 2 timmar, sen fick vi hoppa ut ur tåget (jättehögt) för vi var mitt ute i skogen så fanns ju ingen plattform att gå ut på. Sen fick vi åka buss hem.
Men det var ett lyckat äventyr som jag sent kommer att glömma. Haha!

Rebecka på ett japanskt matställe. Vi åt kyckling och nudlar med misosoppa till, Väldigt gott! :)
Jag på ett mysigt ställe i stan!
Rebecka med en massa kassar inne i nordstan! Haha ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha! Så himla konstigt att köra på en älg!

2011-07-20 @ 11:51:41
URL: http://jenniferstroud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0