:)

Igår var jag med bästa Evelina! Jag mötte upp henne i stallet där jag fick träffa hennes häst Play, riktigt fin var han :) Efter det åkte vi hem till Eve och kollade på film och pratade en massa som vi alltid gör! haha :) Riktigt rolig dag! Synd bara att Eve ska bo så långt ifrån har alltid så roligt med henne, ^^
Vi har känt varandra i snart 5 år men det känns som att man har känt henne längre. Kan verkligen prata om allt med Eve. En tjej man verkligen kan lita på. :)
Btw tog inte med mig någon kamera till eve så här kommer en massa gamla bilder på oss ;)
Haha så sjukt snygga vi var i 7an ;)
Tror detta är ngn gång i 7an med, x)
detta är bilder från slutet av 8an :)
haha en bild från början av 7an ;)
En reelativt ny bild. x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jisses så snygga vi var då!;) detsmma,detsmm Johanna du är verkligen en av mina bästa vänner :)<3

2011-12-30 @ 16:01:00
URL: http://evelinarosenlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0