Höst!

Hej alla glada! I går var jag inne i stan med min barndoms vän Moa som jag inte träffat på en evighet... Så det var kul att få träffa henne igen. :) Inne i stan shoppade vi en massa!
Jag köpte lite höstkläder, för jag tycker hösten redan är på väg vilket jag tycker är jättemysigt! Jag älskar höst och vinterkläder nästan mer än sommar kläder, tycker höst/vinter kläder är så fina och mysiga och jag älskar de lite mörkare färgerna. :)
Hur som hellst så köpte jag ett par bruna skor med foder i, en rödrutig skjorta, ett par gråa shorts och två par fjäderöronhängen. ^^
Lite av sakerna jag köpte... ^

Kommentarer
Postat av: Evelina

Så fin du är! <3

2011-08-18 @ 17:26:44
URL: http://evelinarosenlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0